We zijn van start gegaan!

door | sep 11, 2020 | online content machine

Vandaag is de eerste kennismaking verstuurd naar alle contacten van Eric Cornelissen van Cornelissen.Marketing met de volgende inhoud:

Beste relatie,

Goed nieuws! Samen met Gerrit-Jan Heerschop van HeerschopOnline ontwikkelde ik een nieuwe online communicatiedienst. Wij zijn er zelf zeer enthousiast over. Dus graag je aandacht voor de:

ONLINE CONTENT MACHINE

Alles wat aandacht krijgt groeit!

Hoe zorg je ervoor dat je met je onderneming online goed zichtbaar bent? Lastige vraag want dit is namelijk verschillend per klant.  Een ding is zeker: je klanten zijn net planten. Ze hebben de juiste aandacht nodig om te groeien. Onze Online Content Machine biedt de oplossing.

Altijd een passende samenwerking

Wij brachten de huidige technische mogelijkheden en onze competenties samen in de ONLINE CONTENT MACHINE. Al naar gelang de behoefte aan externe marketing en/of communicatie ondersteuning kunnen we hiermee de service op maat inrichten. In de praktijk van de afgelopen vijf jaar wordt onze expertise in drie vormen door onze relaties afgenomen:

Het instapmodel

Je krijgt een Online Content Machine Account en wij richten dit branchespecifiek in met relevante bronnen met nuttige content. Jij ontvangt wekelijks een overzicht met nieuwe berichten uit deze bronnen. Dit betekent wekelijkse inspiratie en welkome ideeën voor je merkcommunicatie. Je hebt altijd iets te posten of te plaatsen op je website.

Het operationele model

Dit abonnement gaat een stap verder. Maandelijks ontvang je van ons een ‘eigen’ actueel bericht om aan je website toe te voegen. Wij plannen relevante gevonden berichten in op jouw social media accounts zodat je continu en consistent zichtbaar bent. Instappen?

Bedrijfsspecifieke campagnes

Lancering van een nieuw product? Belangrijk evenement? Business aanjagen? De Content Machinisten gebruiken al hun creativiteit en grote kennis van online marketing om een effectieve campagne te ontwikkelen. Dit in combinatie met de service van het operationele model.

Meten is weten

De kracht van deze werkwijze is de meetbaarheid. Berichten op sociale kanalen en website en van mailingen worden automatisch gerangschikt op interactie en zichtbaarheid. Dat levert veel stuurinformatie en verrassende inzichten op.
Cornelissen.Marketing
HeerschopOnline

Mogen wij jou ook aandacht geven?

Kom een keer langs in Het Marketing Station op perron twee van station Naarden Bussum dan bekijken wij graag samen met jou de mogelijkheden. Geheel vrijblijvend.

Met vriendelijke groeten,

Eric Cornelissen en Gerrit-Jan Heerschop